VoIP telefonie v praxi

V dnešní době má v ČR přístup k internetu již 99 % firem a více než 60 % domácností. Díky těmto možnostem a také vzhledem k dostatečnému výběru VoIP operátorů a dostupnosti těchto služeb již může VoIP telefonii používat téměř každý, kdo má zájem. Volat můžete do celého světa, a to oproti starým pevným linkám téměř zadarmo.


Na jednoduché případové studii zákazníka Koh-I-Noor Mladá Vožice bychom vám rádi ukázali přímé a „hmatatelné" přínosy, které VoIP přináší, a také značnou úsporu nákladů, kterou zavedení VoIP telefonie tomuto zákazníkovi přineslo.

Zmíněná firma měla původně pouze starší ISDN ústřednu, která již nesplňovala aktuální požadavky. Součástí infrastruktury bylo 15 analogových přístrojů jako poboček, které byly umístěny na různých místech ve výrobě.

Zadání bylo následující:

  • Modernizace telekomunikační infrastruktury
  • Snížení poplatků za hovorné
  • Zjednodušení správy systému a základního ovládání ústředny
  • Zachování současných telefonních čísel

Navrhli jsme tedy toto řešení:

  • Základní pilíř => moderní IP pobočková ústředna WELL mPBX-100 spolu s FXS modulem pro připojení dvou analogových faxů.
  • Nové IP telefony WELL SIP-T26P s expanzním modulem pro recepční.
  • 50 nových IP telefonů WELL SIP-T20 pro další zaměstnance ve výrobě i kancelářích.
  • Dvě VoIP brány WELL Gate2608, pro zachování části stávajících analogových telefonních přístrojů. Investice do celého řešení přitom nepřekročila 100 000 Kč. Na přání zákazníka byly navíc finance řešeny formou splátkového kalendáře na 24 měsíců.

Schema Kohinoor468

Související služby – Měsíční SLA

Požadavky jsou řešeny formou vzdálené správy, a to v rozsahu 2 hod./měsíčně v běžné pracovní době. Z naší strany zde vždy platí garance doby neutralizace požadavku formou vzdálené správy do 1 pracovního dne od nahlášení požadavku zákazníkem. Pokud není možnost vyřešit požadavek vzdálenou správou, garantujeme výjezd technika do dvou pracovních dnů.

Dosažené přínosy VoIP řešení pro zákazníka

  1. Nová ústředna WELL mPBX-100 zajišťuje zaměstnancům kompletní komfort v telefonní komunikaci, jako je přepojování hovorů, přesměrování hovorů, vyzváněcí hudba při čekání, voicemail, víceúrovňové IVR, atd.
  2. Propojení volání mezi pevnými a mobilními linkami – společnost T-Mobile Czech Republic, a.s., nabídla v rámci jedné sítě pro zákazníka volání mezi pevnými a mobilními linkami zdarma.
  3. Běžná správa IP ústředny je zajištěna pro zákazníka formou vzdálené správy dle podmínek uzavřeného SLA.
  4. Při přechodu k jinému operátorovi byla zároveň převedena i současná telefonní čísla.
  5. Vzhledem k výrazným úsporám za paušální poplatky i za provolávku, které dělají více než 7 000 Kč/měs., se veškeré vynaložené náklady zákazníkovi vrátí nejpozději do 14 měsíců, což je paradoxně ještě dříve, než bude celá investice doplacena. Velkou část výdajů tak zákazník může hradit z již ušetřených finančních prostředků.


JOYCE – dodavatel řešení na klíč

Ke všem našim zákazníkům i partnerům přistupujeme vždy individuálně. Jsme tak schopni nabídnout vše od nabídky na míru až po realizaci. JOYCE – to je kvalita, tradice, servis a výhody pro prodejce.

Značka WELL, to není jen VoIP, ale i WiFi a ADSL produkty a řešení pro vás a podle vašich potřeb.
Jsme tu pro vás, vy jste naší motivací jít stále vpřed a neustále se zdokonalovat!

Sami si vyzkoušejte, co všechno vám můžeme nabídnout.

Objednejte si do 31. 10. 2012 VoIP řešení na platformě WELL a získáte kromě individuálního přístupu i okamžitou slevu 5 % na veškerý hardware.

Kontakty:
Obchodní oddělení IT
Tel.: 539 088 010
joyce@joyce.cz
www.joyce.cz

JOYCE-WELL-loga