
Kvůli efektivnějšímu sledování ziskovosti a většímu přehledu o celkovém hospodaření podniku se Autocentrum Háša, prodejce vozů Hyundai, Ford a Mitsubishi, rozhodla pro zavedení podnikového informačního systému Byznys ERP od společnosti J.K.R. V rámci úvodní analýzy stanovili konzultanti J.K.R. stěžejní body implementace, mezi které patřilo sledování nákladů, výnosů, ziskovosti a vzájemných finančních vztahů všech středisek. Stranou pozornosti nezůstalo ani sledování historie záznamů pro jednotlivá vozidla, komunikace se servisním programem Caris a také zajištění elektronického oběhu přijatých faktur a jejich autorizace.
Vzhledem k širšímu pojetí středisek společnosti Autocentrum Háša na úrovni sledování vybraných výsledkových a rozvahových účtů bylo nutné upravit některé tiskové výstupy na míru tak, aby každému vedoucímu střediska podávaly věrný obraz výsledků. Dále došlo k vytvoření řešení pro tvorbu vnitrofaktur, což značně zjednodušilo a zautomatizovalo činnost středisek při přefakturaci nákladů, a také byla navržena uživatelská úprava pro pneuservis - Úschovna pneu - pro snadnou a rychlou evidenci úschovy pneumatik. Pomocí obchodních případů, z nichž každý představuje jedno vozidlo identifikované VIN kódem, lze také sledovat veškeré záznamy spojené s jednotlivými vozidly.
Hlavním přínosem nasazení systému Byznys ERP ve společnosti Autocentrum Háša se stal přístup všech uživatelů k jednomu zdroji dat, což výrazně zefektivnilo zadávání údajů, jejichž následné zpracování v systému také poskytuje uživateli přehlednější výsledky o hospodaření jednotlivých středisek. Centrální zálohování databáze představuje výrazné zvýšení zabezpečení dat a propojení mezi programy Caris a Byznys ERP umožňuje dávkové přenosy dokladů bez opakovaného zadávání. Dalším přínosem se stala Vnitrofakturace, jež umožňuje rychlé a snadné převádění nákladů z jednoho střediska na druhé. Navržené šablony v modulu Workflow umožňují elektronický oběh faktur.