Společnost Almea, zabývající se štěpkováním biomasy, lesního klestu, kmenů a krajin, se rozhodla nahradit stávající informační řešení systémem Byznys ERP od J.K.R., který dokáže komplexně zastřešit klíčové firemní procesy a lépe podpořit fungování celého podniku. Jedním z hlavních požadavků společnosti Almea bylo zefektivnění evidence zakázek (sledování nákladů a výnosů) a lepší přehled nad stavem jednotlivých pohybů materiálu v lese u konkrétní zakázky. Konzultanti J.K.R. proto nastavili systém Byznys ERP tak, aby po vytvoření zakázky došlo k okamžitému provázání na skladové operace a faktury, což uživatelům usnadnilo sledování stavu zakázky napříč celým informačním systémem.

Velký důraz byl kladen také na možnost sledovat v rámci konkrétní zakázky nakoupené, vyrobené a prodané množství materiálu, a to v různých měrných jednotkách vzhledem ke speciální povaze materiálu. Dalším důležitým bodem implementace bylo zajištění sledování cest jednotlivých řidičů a zpětná vazba na dodací listy s následným dotažením jednotlivých jízd do přijaté faktury, kde jsou jednotlivé jízdy rozloženy na konkrétní zakázky.

Mezi hlavní přínosy zavedení systému Byznys ERP ve společnosti Almea patří zejména přesné a detailní výkaznictví o expedici a zakázkách dle libovolných kritérií, zjednodušení a zvýšení provázanosti operací v oblasti zakázek, skladování, expedice a fakturace, dále podrobné řešení personalistiky, možnost infomovat online vedení společnosti i jednotlivé řídící pracovníky o stavu důležitých provozních oblastí, včetně stavu zakázky, a v neposlední řadě také uživatelská otevřenost systému zajištěná tzv. prvky uživatelské volnosti.