Odpadové hospodářství, sběrný dvůr odpadů, péče o veřejnou a soukromou zeleň, údržba veřejných i soukromých komunikací a poradenství v oblasti odpadového hospodářství. To vše jsou činnosti, které vykonává nový zákazník systému Helios Orange, společnost TESPRA Hodonín. Systém Helios Orange zde v první etapě nahrazuje systémy, které společnost využívala dříve - zakázkový systém Evidence technických služeb, systém Vema, který zde pokrýval mzdy a personalistiku a ESO 9 IT, jehož prostřednictvím byla řešena ekonomika. Systém Helios Orange začala firma implementovat v lednu 2010. Hlavní přínos nasazení nového informačního systému vidí společnost zejména v integrované databázi, možnosti uživatelského přizpůsobení, v široké možnosti dalšího rozvoje systému a pochopitelně i v kvalitě technické podpory. Od letošního dubna budou mít zaměstnanci společnosti TESPRA Hodonín možnost ke své práci využívat následující moduly: Styk se zákazníky, Obchod, Lidské zdroje, Ekonomika a finance, Manažerské vyhodnocování.