
Péči o mužský šatník a image poradenství zajišťuje nově společnost IMAGE CARE. Službu s názvem LE PREMIER, která poskytuje péči o košile, mohou od ledna 2011 využívat muži, kterým je dokonale upravený vzhled pomocníkem v byznysu i v osobním životě. Vzhledem k náročnosti koordinace všech aktivit souvisejících s tímto typem služeb začala společnost IMAGE CARE využívat ke své práci podnikový informační systém Helios Orange z produkce Asseco Solutions. Systém je v provozu od 6. prosince 2010. Před ním neměla společnost žádný informační systém, protože LE PREMIER je službou poměrně novou, takže vedení firmy se rozhodlo hned na začátku pro osvědčené ERP.
Společnost potřebovala systém, který pomůže řešit složitou logistiku systému praní košil od objednávky, svozu košil od zákazníků, zpracování zakázky až po rozvoz vypraných a vyžehlených košil. Navíc chtěla společnost systém zjednodušit pomocí čárových kódů včetně evidence narozenin klientů. Za přínos systému, kromě těch, které byly již zmíněny, považuje společnost i možnost napojení na e-shop od firmy Redenge. Zajímavostí celého projektu je, že se jednalo se o nestandardní zakázkové řešení.
Před zahájením projektu proběhla analýza a byly specifikovány požadavky zákazníka, celková cena projektu a návrhu řešení, včetně použitých modulů. Pro evidenci a odbavování zakázek dnes IMAGE CARE využívá moduly Nákup a Prodej. Je zde však využívána pouze datová základna a návaznosti na ostatní moduly. Většina požadavků byla totiž v této společnosti programována přesně na míru. Dále je zde implementován modul Sklad, kde probíhá napojení na již zmíněný e-shop od firmy Redenge. Dále moduly Fakturace a Banky. Vše je nastaveno tak, že do budoucna nebude problém systém rozšířit například o kompletní účetnictví.
Zajímavostí je, že evidence a odbavování zakázek zde probíhá pomocí čteček čárových kódů a dotykových obrazovek. Ovládání systému se tedy obejde bez použití klávesnice a myši.