Společnost Aon Central and Eastern Europe, jejímž hlavním předmětem činnosti je zprostředkovatelství v oblasti pojišťovnictví a zajišťovnictví, implementovala nový informační systém HELIOS Orange. Původní informační systém postupně přestal dostačovat požadavkům AONu, především z hlediska kontrol a také plánované fúze. V té souvislosti bylo třeba respektovat střediskové rozdělení společnosti a vykazovat bylo nutné za společnost, jako celek a současně za jednotlivá střediska – Lines of Business (pojištění/zajištění). Důvodem pro změnu systému však nebyla pouze aktuálně dokončená fúze společností AON Benfield Praha a STACH Pojišťovací management, ale i do budoucna plánované spojení s Hewitt Associattes. Požadavkem managementu AONu byla mimo jiné i kvalitní zákaznická podpora.

Hlavním kriteriem výběru bylo zajištění střediskového rozdělení z důvodu nutnosti sledování zajištění/pojištění. Dále reference a osobní zkušenost, poskytování online zákaznické podpory, možnost vzdáleného přístupu, přítomnost dodavatele na Slovensku, kde má společnost svou organizační složku a zaškolení a podpora při implementaci.

Smlouva byla podepsána 23. září 2010, přičemž v říjnu téhož roku byla zahájena implementace. Spuštění systému v ostrém provozu se odehrálo 1. ledna 2011, přičemž některé dílčí funkcionality jsou dosud řešeny. V současnosti jsou v AONu implementovány moduly Účetnictví, Fakturace, Banka, Majetek a Účetní standardy pro reporting v US GAAP.