Společnost Matějovský, český výrobce vysoce kvalitního ložního prádla, se rozhodla pro modernizaci řízení klíčových podnikových procesů pomocí nasazení informačního systému KARAT. Cílem projektu je digitalizace klíčových obchodních a logistických procesů a jejich zefektivnění s důrazem na podporu dalšího rozvoje společnosti.

 

 

Mezi hlavní cíle projektu patří:

  • Sjednocení datové základny pro vyšší přesnost a dostupnost informací.
  • Digitalizace skladových procesů a zavedení řízeného skladu.
  • Optimalizace pohybu zboží od příjmu přes přebalování až po expedici.
  • Zavedení projektového řízení při vývoji nových produktů.
  • Otevřenost systému pro budoucí rozvoj a další inovace.

Po pečlivém výběru si vedení společnosti jako nejvhodnější řešení pro dosažení uvedených cílů vybralo informační systém KARAT především z důvodu komplexnosti uvedeného systému, který pokrývá širokou škálu odvětví. Informační systém KARAT využívají stovky středních a velkých firem v oblastech výroby, obchodu, služeb a servisu v České republice a na Slovensku.

Společnost Matějovský při výběru vhodného řešení přihlédla rovněž k velmi pozitivním referencím na dodavatele IS KARAT, který díky stabilnímu zázemí a odbornému týmu zaručuje spolehlivou podporu a kontinuitu služeb. Důležitým faktorem byla i předchozí pozitivní zkušenost interního správce IS společnosti Matějovský se systémem KARAT.

Implementace řešení KARAT společnosti Matějovský umožní modernizaci klíčových procesů, zvýšení efektivity a připravenost na další růst a digitalizaci. V současnosti probíhá dokončení implementace a už v průběhu léta by mělo dojít k ostrému spuštění nového systému.