
Společnost Matějovský, český výrobce vysoce kvalitního ložního prádla, se rozhodla pro modernizaci řízení klíčových podnikových procesů pomocí nasazení informačního systému KARAT. Cílem projektu je digitalizace klíčových obchodních a logistických procesů a jejich zefektivnění s důrazem na podporu dalšího rozvoje společnosti.
Mezi hlavní cíle projektu patří:
- Sjednocení datové základny pro vyšší přesnost a dostupnost informací.
- Digitalizace skladových procesů a zavedení řízeného skladu.
- Optimalizace pohybu zboží od příjmu přes přebalování až po expedici.
- Zavedení projektového řízení při vývoji nových produktů.
- Otevřenost systému pro budoucí rozvoj a další inovace.
Po pečlivém výběru si vedení společnosti jako nejvhodnější řešení pro dosažení uvedených cílů vybralo informační systém KARAT především z důvodu komplexnosti uvedeného systému, který pokrývá širokou škálu odvětví. Informační systém KARAT využívají stovky středních a velkých firem v oblastech výroby, obchodu, služeb a servisu v České republice a na Slovensku.
Společnost Matějovský při výběru vhodného řešení přihlédla rovněž k velmi pozitivním referencím na dodavatele IS KARAT, který díky stabilnímu zázemí a odbornému týmu zaručuje spolehlivou podporu a kontinuitu služeb. Důležitým faktorem byla i předchozí pozitivní zkušenost interního správce IS společnosti Matějovský se systémem KARAT.
Implementace řešení KARAT společnosti Matějovský umožní modernizaci klíčových procesů, zvýšení efektivity a připravenost na další růst a digitalizaci. V současnosti probíhá dokončení implementace a už v průběhu léta by mělo dojít k ostrému spuštění nového systému.