Ve společnosti IVITAS, zabývající se projekční a konstrukční činností v oboru energetických zařízení, byla úspěšně ukončena implementace ERP systému Microsoft Dynamics NAV. Ostrý provoz systému byl zahájen v září 2011. Dodavatelem a implementátorem tohoto řešení byla společnost NAVISYS, která zvítězila ve výběrovém řízení se specializovaným řešením BIZ4BuildIn pro projektově řízené společnosti integrovaným s komplexním informačním systémem Microsoft Dynamics NAV. Firma IVITAS usilovala v prvé řadě o pokrytí klíčových procesů, mezi které se řadí centrální evidence obchodních případů a souvisejících dat, workflow řízení obchodních případů, celkové zjednodušení a zrychlení nabídkové části obchodního případu a zpracování nabídkové kalkulace, evidence vlastních prací i externích subdodávek, řízení fakturace.

Neméně důležitá byla pro vedení společnosti také podpora schvalovacích procesů, rozsáhlé možnosti reportingu a vyhodnocování úspěšnosti obchodních případů. Oborové řešení BIZ4BuildIn mělo zajistit běžné činnosti prováděné na zakázkách, jakými jsou sledování odvedené práce a možnosti hodnocení pracovníků a také řízení subdodavatelských vztahů.

Microsoft Dynamics NAV je komplexní ERP systém určený pro řízení financí, vztahů se zákazníky, dodavatelských řetězců a výroby. Vyvíjená integrovaná a adaptabilní podniková řešení jsou dodávána prostřednictvím sítě specializovaných partnerů a napomáhají modernizovat a zlepšovat veškeré firemní procesy, čímž umožňují středně velkým a velkým podnikům, stejně jako divizím globálních podniků, výrazně zefektivnit svoji práci.

Oborové řešení BIZ4BuildIn od společnosti NAVISYS je řešení pro společnosti, které využívají výhod projektového řízení. Řeší všechny klíčové procesy od kontraktačního řízení, přes přípravu a realizaci zakázky až po řízení cash flow a controlling. Samozřejmostí je grafické plánování či integrace s intranetovým portálem. Součástí řešení je i ucelená správa a evidence všech potřebných dokumentů přímo v informačním systému, výhodou je také integrace s produkty třetích stran, především s Microsoft Office, MS Project nebo specializovanými PLM systémy či rozpočtovacím SW.

Hlavními přínosy jsou přehledné a rychle dostupné informace pro všechny uživatele, komplexní zpracování zakázky od správy kontaktů až po finální reporty, podpora projektového a finančního řízení podniku. Zásadním přínosem je automatizace procesů, která výrazně omezuje chybovost a zvyšuje produktivitu.