
Důležitým bodem implementace bylo také zvládnutí oblasti servisu a reklamace, který má své specifické postupy nesouvisející se standardní evidencí IMEI či prodejem. Pomocí PUV (Prvků Uživatelské Volnosti) došlo k vytvoření karet evidence, k čemuž konzultanti využili karty obchodního případu v kombinaci s kartami zakázek.
Hromadná aktualizace číselníků sortimentu proběhla automaticky stažením a importem XML souboru dodavatele do systému Byznys ERP. Následovalo převedení dat ze stávající účetní agendy do systému Byznys ERP a natažení a rozdělení databáze obchodních partnerů do předem definovaných menších celků.
V závěrečném kroku implementace proběhlo školení obsluhy následované dohledem nad rutinním provozem, během kterého došlo ještě k vytvoření kontrolního nástroje pro maximální přehled o nákupu, prodeji a poskytnutých slevách na jednotlivé produkty až na úroveň IMEI. Použit k tomu byl systém SQL View, který je napojen pomocí ODBC na MS Excel tak, aby mohl uživatel pružně vyhodnocovat data ze systému Byznys ERP.