
Vzhledem k tomu, že se na většině zakázek podílí více středisek najednou, vytvořili konzultanti uživatelskou úpravu vnitrofakturace umožňující rychlé, efektivní a zcela automatické převádění a přeúčtování veškerých nákladů mezi jednotlivými středisky. Protože společnost realizuje rozsáhlé stavební zakázky, se kterými souvisí evidence pozastávek, došlo také ke zpracování uživatelské úpravy Pozastávky. Ta umožňuje uživatelům přehledně evidovat veškeré pozastávky a včas je upozorňuje na jejich splatnost. V neposlední řadě došlo také pomocí různých podmínek a filtrů k přizpůsobení uživatelských sestav na míru.
Mezi hlavní přínosy řešení patří výrazné zrychlení přístupu všech uživatelů k datům, vznik nového skladu, na kterém se evidují zařízení zapůjčená na jednotlivé zakázky, vnitrofakturace pro rychlé a snadné převádění nákladů mezi středisky, uživatelsky vytvořené gridy na ploše, které pomáhají kontrolovat a předcházet definovaným problémům dříve, než k nim vůbec dojde, a v neposlední řadě se celkově zvýšila spokojenost uživatelů s prací v informačním systému.