Z důvodu přehlednější evidence zakázek, pozastávek a zjednodušení procesu přefakturování nákladů se společnost Vrtný a geologický průzkum rozhodla zavést podnikový informační systém Byznys ERP od společnosti JKR. Hlavním cílem nasazení nového ERP systému bylo vyřešení požadavku společnosti na evidenci strojů a speciálního nářadí, které se po zpracování jednotlivých zakázek vrací zpět do skladu, a pokud je po kontrole shledáno použitelným, využívá se na další zakázce. Konzultanti společnosti JKR proto vytvořili speciální sklad, na který se sledované položky přesouvají. Kvůli snadnému přiřazení strojů a nářadí ke konkrétním zakázkám došlo také k založení takzvaných lokací, na kterých se všechny použité nástroje evidují. Uživatel díky tomu získal okamžitý přehled o volných kapacitách zařízení.

Vzhledem k tomu, že se na většině zakázek podílí více středisek najednou, vytvořili konzultanti uživatelskou úpravu vnitrofakturace umožňující rychlé, efektivní a zcela automatické převádění a přeúčtování veškerých nákladů mezi jednotlivými středisky. Protože společnost realizuje rozsáhlé stavební zakázky, se kterými souvisí evidence pozastávek, došlo také ke zpracování uživatelské úpravy Pozastávky. Ta umožňuje uživatelům přehledně evidovat veškeré pozastávky a včas je upozorňuje na jejich splatnost. V neposlední řadě došlo také pomocí různých podmínek a filtrů k přizpůsobení uživatelských sestav na míru.

Mezi hlavní přínosy řešení patří výrazné zrychlení přístupu všech uživatelů k datům, vznik nového skladu, na kterém se evidují zařízení zapůjčená na jednotlivé zakázky, vnitrofakturace pro rychlé a snadné převádění nákladů mezi středisky, uživatelsky vytvořené gridy na ploše, které pomáhají kontrolovat a předcházet definovaným problémům dříve, než k nim vůbec dojde, a v neposlední řadě se celkově zvýšila spokojenost uživatelů s prací v informačním systému.