Společnost IFS představila nové a vylepšené funkce pro správu služeb a majetku, které jsou součástí IFS Aplikací ve verzi 8. Jedná se především o inovace v rámci řízení pracovníků používajících mobilní zařízení, novinky v oblasti uzavírání smluv, údržby komponent výrobků pro opravy a generální opravy a také údržby podporující výkon produktů. Nová komponenta 360 Scheduling umožňuje maximalizovat výkon pracovníků v terénu, protože zajistí plnou kontrolu nad parametry důležitými pro obchodní činnost, jako jsou doby odezvy, plánování trasy, produktivita, využití zdrojů a průměrná doba cesty související s úkonem.
Mezi další novinky patří komponenta Uzavírání smluv, která slouží k předávání požadavků na nabídky preferovaným a hodnoceným subdodavatelům. Dodavatel může předložit webové nabídky a vybraný dodavatel pak bude mít prostřednictvím webového rozhraní přístup k pracovním pokynům a výkazům o provádění práce. Pomocné procesy, jako jsou pracovní objednávky, žádosti o nabídku (RFP), nákupní objednávky a závazky, byly vylepšeny a rozšířeny o webové rozhraní B2B.
IFS Aplikace ve verzi 8 jsou vybavené i novou komponentou MRO (maintanace, repair, operations - údržba, opravy a renovace), kterou ocení jak poskytovatelé služeb se specializací na opravu výrobků, tak i výrobní společnosti, které chtějí poskytovat poprodejní servis. Toto řešení pokrývá kompletní poprodejní proces opravy od sjednání, příjmu a opravy po expedici a fakturaci.
Pro odvětví, jako je například letectví či obrana, pak byla vyvinuta nová komponenta Rozsáhlé údržby (Heavy Maintenance), která zajišťuje přesné, předvídatelné a včasné údržby. Byla navržena na základě zpětné vazby zákazníků z těchto náročných odvětví, která si nemohou dovolit žádný výpadek.
IFS Aplikace ve verzi 8 přináší i řadu vylepšení specifických pro logistické podniky. Díky nim umí logistické společnosti kombinovat úkoly do pracovních balíčků, které jsou seskupeny na základě dostupnosti daného letadla, lodě nebo vozidla. Toto řešení zahrnuje také možnost tisknout dokumenty pracovních objednávek, deníky pracovních objednávek či stavy operací pracovních objednávek. Disponuje i funkcí expedování a odpisu časů operací pracovní objednávky či vykazování postupu pracovních objednávek a podporuje projektové řízení kritického řetězce (CCPM - Critical Chain Project Management).