Společnosti Infor a salesforce.com, společnost poskytující služby podnikového cloud computingu, oznámily, že Infor bude dodávat tři aplikace postavené na Force.com, sociálně podnikové platformě společnosti salesforce.com. Tyto tři aplikace nazvané InForce zpřístupní výkonnost back-office systémů do front-office aplikací a prostřednictvím vytvoření sociální organizace také pomohou zákazníkům k lepší spolupráci a podnikovému růstu. Prostřednictvím tohoto partnerství Infor vyvine a bude dodávat InForce Everywhere, nativní Force.com aplikaci, která sbírá ERP data pro aplikaci SalesForce; dále InForce Order Management, aplikaci pro řízení poptávek, objednávek a nabídek; a aplikaci InForce Marketing, která posiluje řešení Infor CRM Epiphany v oblasti technologie automatizace globálních marketingových procesů – vše postavené na platformě Force.com. Infor bude na Force.com vyvíjet i další aplikace.

Dostupné v tomto kalendářním roce v rámci InForce Everywhere bude:

  • Komplexní (360stupňový) pohled na faktury, kontakty, poptávky, dodávky, pohledávky, objednávky a RMA autorizace napříč celou společností.
  • Nový způsob, jakým mohou uživatelé Salesforce sledovat objednávky z ERP aplikací Infor.
  • Přístup k zákaznickým informacím a transakcím ze Salesforce Sales Cloud a Service Cloud s využitím InForce Everywhere.
  • Propojení na ION, standardní integrační platformu Infor.
  • Salesforce Chatter, který transformuje všechna tato data na sociální informace a umožní efektivnější a rychlejší kontakt se zákazníky prostřednictvím sociálních profilů, aktualizací stavů a doplňování informací v reálném čase.

InForce Order Management nabízí:

  • Funkcionality pro komplexní řízení poptávek, objednávek a nabídek postavených na platformě Force.com
  • Integraci se Salesforce CRM pro uživatele Sales a Service Cloud pro možnosti upřesnění ceny a dostupnosti.

InForce Marketing nabízí:

  • Komplexní systém pro automatizaci globálních marketingových procesů postavený na Force.com.
  • Řízení inbound a outbound kampaní a rozvoj obchodních případů integrované s Infor CRM Epiphany.