Nová verze Informačního systému K2 bude mít i nový způsob ovládání a design. Hned na první pohled uživatele upoutá moderní plocha, která je rozdělena do tří sloupců. Jejím cílem je, aby z jednoho místa byly dostupné informace a přehledy diametrálně odlišných úrovní, a to přesně podle potřeb uživatele. Může se jednat jak o předmět práce, tak o průběžné sledování výsledků, notifikace, zprávy atd. Hlavní výhodou plochy je její organizovanost do záložek, díky kterým má uživatel vše sjednoceno a přehledněji uspořádáno. Mezi jednotlivými záložkami se může samozřejmě snadno přepínat.


Další výhodou je možnost nastavení výchozího layoutu plochy. Po spuštění ERP systému K2 se tak uživateli ihned objeví jeho předem definované záložky a shortcuty, jako jsou například zvolená webová stránka, funkce IS K2, reporting, prezentace obrázků, skriptový formulář atd. Díky variantnímu nastavení layoutu plochy (např. na firmu, uživatele, uživatele a firmu) každý ze zaměstnanců vidí jen to, co opravdu potřebuje.

Vlevo na ploše je umístěna základní navigace a sekce pro oblíbené, napravo stálá a nejčastěji potřebná data a notifikace. Hlavní sloupec uprostřed slouží pro data, knihy, sestavy a formuláře. V pravém sloupci může být také zobrazena historie spuštěných funkcí nebo historie navštívených dokladů. Třísloupcový layout není však podmínkou a lze jej přizpůsobit požadavkům uživatelů.

Při vývoji nové plochy vycházela společnost především ze soudobých potřeb, připomínek a mnoha požadavků na jednoduchost i variabilitu zároveň. Moderní plocha IS K2 přináší inovativní přístup k práci a snoubí v sobě komunikační kanál, pracovní prostředí i sofistikovanou navigaci.