Vývojáři společnosti J.K.R. se pochlubili, že během uplynulých 12 měsíců rozšířili podnikový informační systém Byznys ERP o více než stovku nových funkcí a odladili přes tři sta různých vylepšení. Nejvíce nových funkcí přidali v oblastech výroby, skladu, servisu a online přístupu. Mezi nejzásadnější novinky patří podpora servisních služeb s modulem Byznys Servis a online zpracování s řešením Byznys Online.

Nová modul Byznys Servis umožňuje kompletní management servisních případů a sledování reklamací včetně napojení na další související procesy, jako je sortiment náhradních dílů, CRM, vyčíslení nákladů, zpětné vyhodnocování kvality výroby a další. Novinku využijí především v oborech, kde následný servis prodaného zboží je podstatnou a dlouhodobou součástí jejich podnikání – typicky jde například o servis automobilů či zemědělské techniky. Důležitý je také pro všechny oblasti výroby, ať už jde o masovou či malonákladovou nebo zakázkovou produkci.

Novinky v BYZNYS ERP - Byznys OnlineNovinky v BYZNYS ERP - Byznys Online

V modulu Byznys Online doznala výrazného zlepšení optimalizace chodu, došlo ke změnám podporujícím rychlejší práci se systémem a možnost nastavení multiverzního zpracování. Do prostředí Byznys Online byl také nasazen asynchronní grid. Zpracování tohoto gridu je zhruba 2x rychlejší, než u staré varianty. Nově také přibyla podpora jazykových mutací webového rozhraní. Z prostředí Byznys Online je mimo jiné možné plně ovládat servisní agendu v modulu Byznys Servis.

Novinky v BYZNYS ERP - Byznys ServisNovinky v BYZNYS ERP - Byznys Servis

Vývojáři J.K.R. také do podnikových informačních systémů Byznys ERP průběžně zahrnovali veškeré legislativní změny, z nichž lze vypíchnout například Zvláštní režim jednoho správního místa (MOSS) a „oblíbené“ Kontrolní hlášení.