Ve dnech 10. a 11. října 2012 proběhne nejvýznamnější událost společnosti K2 atmitec pro stávající – a letos nově i pro potencionální – zákazníky Informačního systému K2. Akce pod názvem K2 workshop, která se bude konat v hotelu Holiday Inn v Brně, si klade za cíl seznámit účastníky nejen se zásadními novinkami v nové verzi IS K2, ale také se zajímavostmi z hardwarové či cloudové oblasti a se směrem dalšího vývoje všech produktů i služeb společnosti. Mezi největší lákadla dopoledního bloku patří představení verze IS K2 pro mobilní technologie, inovace vstupní plochy a zcela nový modul Servis a systém pro upozorňování na důležité události či stavy.
Odpolední program je tradičně rozdělen do pěti tematických salónků – Business, Production, Economic, Cloud a Administration. Business salónek je zaměřen na manažerská řešení, jako je řízení procesů ve firmě – workflow, vyhodnocování klíčových ukazatelů firmy – Business Intelligence, zavedení Callcentra atd. Production salónek představí rozšířenou funkčnost z oblasti výroby a také zcela nový modul Servis. Salónek Economic je určen pro pracovníky v oblasti účetnictví a financí, salónek Administration pro správce a IT odborníky – jeho náplní budou novinky z oblasti technologie, jádra systému, nových funkčností plochy atd. A konečně cloudový salónek přiblíží rozdíl mezi privátním a veřejným cloudem, cloudové služby, odhalí tajemství secure backupu a virtualizace.
Letos poprvé je součástí K2 workshopu také dopolední seminář K2 Start fórum určený speciálně pro společnosti hledající optimální nástroj pro řízení výrobních i obchodních procesů firmy. Produktoví specialisté K2 atmitec zde krátce představí moduly Nákup a prodej, Výroba, CRM, Workflow či Business Intelligence.