Společnost K2 atmitec představila na své říjnové konferenci novou verzi informačního systému K2. Pod označením „sense" má zákazníkům vedle nových funkcí přinést také přepracované uživatelské rozhraní některých částí aplikace. O novinkách společnost informuje na svých webových stránkách.
„Při vývoji nových verzí se soustředíme především na to, aby systém svým pokrytím, funkcionalitou, uživatelským rozhraním a technologiemi dokázal co nejefektivněji řídit firmy. Aby bylo zřejmé, které činnosti dávají smysl a které ne. A právě naše posedlost smysluplností se zhmotnila v názvu nové verze K2 sense," komentoval název nové verze systému K2 Petr Schaffartzik, ředitel vývoje a systémové integrace K2 atmitec.
Mezi nové funkce systépatří například K2 kalendář, který dokáže zobrazovat data ze systému v podobě klasického kalendáře a synchronizovat je s jinými kalendáři, jako je například Microsoft Outlook, modul sloužící k řízení projektů, ABC analýzy či mobilní aplikace pro K2 e-shopy. Optimalizací prošel modul Nákup a prodej.
Ukázka prostředí systému K2 sense
Společnost podle svých slov dlouhodobě bojuje za vyvrácení tvrzení, že ERP řešení jsou komplikované obrazovky plné šedých políček. Změnou proto prošla také grafická podoba části uživatelského prostředí. Velký důraz přitom vývojáři kladli na variabilitu prostředí a možnost uživatelských úprav.
Systém K2 sense představila K2 atmitec během svého workshopu, který se uskutečnil 15. a 16. října v Brně. Jeho součástí byla také konference K2 fórum, zaměřená na inovativní využívání IT technologií ve firmách. Akci tento rok navštívilo dohromady téměř 400 účastníků ze 170 firem.