
Česká republika je jednou z dvaadvaceti zemí, ve kterých Microsoft od 1. 2. 2011 začíná prodávat řešení Microsoft Dynamics AX for Retail. Střední a větší obchodní společnosti s jeho využitím budou moci propojit pokladní řešení, prodej, správu skladů i celého dodavatelského řetězce s propagačními a obchodními aktivitami, správou financí a analytickými nástroji. Celou společnost tak bude možné vést na základě aktuálních dat přímo z prodejen a dalších prodejních kanálů.
Kromě standardních vlastností informačního systému Microsoft Dynamics AX jsou v novém řešení pro retail dostupné i specifické funkce pro oblast přímé podpory obchodu a jeho propojení s rozhodováním a plánováním. Patří mezi ně například:
- centralizovaná správa prodejny,
- flexibilní pokladna integrovaná přímo do informačního systému,
- podpora prodeje a reklamních akcí,
- snadná rozšiřitelnost s globální podporou,
- otevření možností vícekanálového prodeje,
- podpora hardwarových a platebních standardů.