Česká republika je jednou z dvaadvaceti zemí, ve kterých Microsoft od 1. 2. 2011 začíná prodávat řešení Microsoft Dynamics AX for Retail. Střední a větší obchodní společnosti s jeho využitím budou moci propojit pokladní řešení, prodej, správu skladů i celého dodavatelského řetězce s propagačními a obchodními aktivitami, správou financí a analytickými nástroji. Celou společnost tak bude možné vést na základě aktuálních dat přímo z prodejen a dalších prodejních kanálů.

 

Kromě standardních vlastností informačního systému Microsoft Dynamics AX jsou v novém řešení pro retail dostupné i specifické funkce pro oblast přímé podpory obchodu a jeho propojení s rozhodováním a plánováním. Patří mezi ně například:

  • centralizovaná správa prodejny,
  • flexibilní pokladna integrovaná přímo do informačního systému,
  • podpora prodeje a reklamních akcí,
  • snadná rozšiřitelnost s globální podporou,
  • otevření možností vícekanálového prodeje,
  • podpora hardwarových a platebních standardů.