
Společnost Microsoft začala v Česku prodávat novou verzi svého podnikového řešení Microsoft Dynamics NAV 2009 R2, které je zaměřeno na středně velké společnosti. Mezi hlavní novinky verze R2 patří například integrace s řešením pro řízení vztahů se zákazníky Microsoft Dynamics CRM nebo nová služba pro realizaci různých online finančních transakcí. Propojení s cloudovými službami přináší i nově zabudovaná integrace s řešením Microsoft Dynamics CRM, která zákazníkům umožňuje minimalizovat nadbytečné zadávání dat, udržovat informace aktuální v obou řešeních najednou a poskytovat obchodníkům rychlý přístup k detailním obchodním informacím o smlouvách, cenách či dostupnosti produktů. Zákazníci si mohou vybrat mezi on-premise řešením Microsoft Dynamics CRM nebo cloudovou verzí Microsoft Dynamics CRM Online a své rozhodnutí v průběhu času i měnit.
Novinkou v Microsoft Dynamics NAV 2009 R2 je také nová služba pro online platby. Ta zákazníkům umožňuje realizovat přímo z prostředí Microsoft Dynamics NAV online platební transakce přes různé kanály, jako například e-commerce, místo prodeje (POS) nebo call centra. Služba přitom funguje se všemi hlavními službami na procesování plateb i kreditními kartami.
Mezi další nové funkce patří například vzdálený přístup uživatelů přes rozhraní založené na rolích, podpora technologie virtualizace aplikací (App-V), podpora seznamů odkazů (jumplistů) v operačním systému Windows 7 nebo nové možnosti vizualizace.