Společnost Infor oznámila Infor Express, novou skupinu podnikových aplikací. S cílem reagovat na odvětvově-specifické potřeby Infor spojil své produktové portfolio do jednotných, předkonfigurovaných řešení. Zákazníci iniciativy Infor Express, která je postavena na flexibilní implementační metodologii vyvinuté na základě úspěšných implementací, si mohou sami určit vlastní tempo implementace dovolující uvedení do provozu již během 90 dnů. První z těchto řešení, Infor Express Projects, je určeno projektově orientovaným výrobním společnostem, které chtějí zvýšit profitabilitu a zlepšit úroveň zákaznických služeb prostřednictvím rychlých a přesných nabídkových procesů, detailního monitoringu projektů a pružné reakce na změny v produkčním cyklu.
Novinky:
- Integrace funkcionalit z existujících aplikací do řešení Infor Express, která pomáhají řešit aktuální obchodně specifické výzvy daných odvětví.
- Řešení Infor Express mohou být implementována tempem, jež vyhovuje potřebám zákazníků s variabilním stavem IT personálu, přičemž může být v provozu již během 90 dnů.
- Flexibilní, individuálně stanovený časový rámec díky školicímu programu typu subscription. Podniky nemusejí platit žádné náklady navíc, pokud si vyberou školení v rámci předplacené časové periody.
- Fáze školení v rámci implementace Infor Express obsahuje stovky krátkých, webových videí, které uživatelům umožňují proškolení dle jim stanoveného rozvrhu i během přesčasů a víkendů.
- Řešení Infor Express kombinuje robustní funkcionalitu projektových, výrobních a business intelligence řešení, jež podporují projektově zaměřené výrobní společnosti ve třech klíčových oblastech:
- Rychlé a přesné projektové nabídky – komplexní analýzy v oblasti vývoje, nákladů, zdrojů, dodávek, služeb a dalších klíčových aspektů výroby, jež pomáhají rychle vytvářet přesné projektové nabídky.
- Monitoring projektů – sledování rozpočtu proti aktuálnímu stavu projektového životního cyklu, včetně poprodejní podpory a služeb, jež pomáhá zvyšovat očekávání zákazníků a maximalizovat profitabilitu dodávkou zboží včas a v rámci rozpočtu.
- Změnové řízení – sledování změn ze strany dodavatelů, zákazníků a výrobního oddělení včetně jejich vyhodnocování, což umožňuje podnikům rychle reagovat na neplánované události a vyrovnávat jejich vliv s cílem včas finalizovat projekt a splnit zákaznická očekávání.