PREMIER system chystá pro své zákazníky novou verzi svého ERP systému PREMIER s vylepšenou podporou chytrých mobilních telefonů, tabletů a dotykových ultrabooků. Stejně jako již patnáct let bude i letos zákazníkům nová verze ERP systému PREMIER dostupná začátkem prosince. Nová verze přináší alternativní vzhled uživatelského rozhraní. Všechny požadované funkce a moduly jsou v něm dostupné z přehledně členěného hlavního menu sestaveného z barevně odlišených dlaždic. Prostředí PREMIER system tak bude na první pohled povědomé všem uživatelům operačního systému Windows 8. Přehlednou práci se systémem zajistí také možnost zobrazení pouze těch modulů a funkcí, které daný zaměstnanec ke své práci běžně využívá. Tlačítka s přístupy do ostatních funkcí jim nebudou na ploše zbytečně překážet.

 



Rozhraní se velmi pohodlně ovládá na chytrých telefonech, tabletech a dalších dotykových zařízeních. Dlaždice jsou větší a od sebe navzájem více oddělené než standardní tlačítka. Vektorová grafika systému se navíc přizpůsobí všem velikostem obrazovky smartphonů a tabletů.

Další užitečnou funkcí PREMIER systém verze X4.2 je automatické upozornění na insolvenci obchodního partnera. Při pořizování faktury probíhá na pozadí automatický test solventnosti vyhledáváním v insolvenčním rejstříku a v případě potřeby uživatele upozorní pomocí výstražné zprávy. Barevná výstraha insolvence se následně objeví na kartě obchodního partnera i ve všech jeho dokladech v systému.

K maximálnímu zjednodušení práce zaměstnanců prodeje a skladu slouží nový způsob ovládání modulu Sklad. To plně podporuje moderní dotyková zařízení, díky kterým lze do systému zadávat výdejky, příjemky a pokladní doklady přímo v terénu. Rozumí si také s plně automatizovaným zadáváním dat skrze čtečky čárových kódů. Skladové zásoby se aktualizují v reálném čase a odpovědní zaměstnanci tak mají důležité informace vždy čerstvé. Praktické je rovněž automatické zálohování rozpracovaných zakázek bez nutnosti ukládání. Systém si tak snadno poradí s výpadky proudu nebo prázdnou baterií. Modul lze také lze snadno kustomizovat jako klasický pokladní systém pro terminály v pohostinství.
 
Další funkce nové verze systému PREMIER X4.2:

  • Podpora obrazovek s vysokým rozlišením
  • Definice a tvorba definovatelných výkazů bez nutnosti programování
  • Vylepšení funkcí práce v týmu
  • Funkční rozšíření tabulkového procesoru a tvorby grafů modulu Unigrid
  • Rozšíření možností modulu E-agent, který automaticky posílá vyžádané přehledy na email zaměstnanců
  • Plná podpora cizích měn a automatické zapracování kurzových rozdílů
  • Aktualizace legislativy