Společnost PREMIER systems začne závěrem roku prodávat novou verzi svého ERP systému PREMIER. V nové verzi PREMIER X5nabídne funkci navigačního řádku, s jehož pomocí se dle testů zrychlí práce až 4x oproti stávající verzi. Vylepšuje „nalepovací" poznámky pro přehledné úkolování včetně termínů, nabízí propojení s IP telefony či rychlý start s možností automatického výpočtu nejdůležitějších přehledů ihned po spuštění. Nechybí ani nástroje pro přehlednější práci v týmu a procesní řízení.

Jednou z nejviditelnějších funkcí je funkce „Navigační řádek". Jedná se o inteligentní funkci pro centrální vyhledávání s dvouúrovňovým našeptávačem. Uživatelé se s ním setkají napříč všemi částmi a moduly systému a příslušnými databázemi. Ať už uživatel hledá konkrétní oblast systému jako například dokladovou řadu (odběratelé, dodavatelé, apod.), modul, položku v číselníku nebo údaje o obchodním partnerovi, stačí do vyhledávacího řádku napsat prvních pár písmen hledaného výrazu nebo kód, který k němu je přiřazen. Systém pak okamžitě v pop-up okně nabídne možnosti, které hledanému zadání vyhovují.

PREMIER nav radek 1346

Další novou funkcí PREMIER system verze X5 je funkce „Rychlý start". Díky ní si může každý uživatel na míru zvolit až šest záložek s funkcemi systému, které ke své práci nejčastěji používá. Ty se automaticky zobrazí ihned po startu systému. Lze tak zvolit automatické spuštění konkrétního modulu, dokladové řady nebo přehledu. Funkce Rychlý start umožňuje navíc zvolené přehledy automaticky vypočítat.

PREMIER rych start 1346

Vylepšení organizačních funkcí doznala nová verze systému PREMIER X5 díky modernizovaným „Nalepovacím poznámkám". Modernizovaná verze nalepovacích poznámek dále rozšiřuje možnosti práce v týmu a zadávání úkolů zaměstnancům tak, aby měli uživatelé dokonalý přehled. Vytváření interních úkolů, podpora vnitrofiremních procesů a komunikace mezi členy týmu je tak ve verzi PREMIER system X5 mnohem komfortnější.

PREMIER poznamka1 1346

Další inovované funkce nové verze systému PREMIER X5:

  • Propojení s IP telefony.
  • Modernizace přehledů controllingu, pohledávek a závazků.
  • Rychlý start s možností automatického výpočtu nejdůležitějších přehledů ihned po spuštění.
  • Nástroje pro přehlednější práci v týmu a procesní řízení.
  • Možnost exportu dokumentů do jednoho souboru s více jednotlivými listy (např. pro rozvahu, aktiva-pasiva, výkaz zisků a ztrát apod.).