Aktualizováno
Společnosti PREMIER system vydala ke svému 15. výročí působení na českém trhu ERP systémů novou verzi informačního systému PREMIER X5, přizpůsobenou požadavkům uživatelů. Předchozí verze upoutala zejména podporu chytrých mobilních zařízení, podporou platebních terminálů či automatickým ohlídáním firemních partnerů. V nové verzi společnost nabízí zákazníkům funkci navigačního řádku, s jehož pomocí se dle testů zrychlí práce až 4x oproti stávající verzi. Vylepšuje „nalepovací" poznámky pro přehledné úkolování včetně termínů, nabízí propojení s IP telefony či rychlý start s možností automatického výpočtu nejdůležitějších přehledů ihned po spuštění. Nechybí ani nástroje pro přehlednější práci v týmu a procesní řízení. Systém nabídne více než sto novinek a vylepšení.
Navigační řádek funguje na bázi spojení rychlého vyhledávacího nástroje s inteligentním našeptávačem. Ať už člověk hledá konkrétní oblast systému, dokladovou řadu (odběratelé, dodavatelé, apod.), modul, položku v číselníku, nebo údaje o obchodním partnerovi, stačí do vyhledávacího řádku napsat prvních pár písmen hledaného výrazu nebo kód, který k němu máte přiřazen. Systém okamžitě v pop-up okně nabídne možnosti, které hledanému zadání vyhovují.
Další výhodou, kterou „Navigační řádek" systému PREMIER X5 poskytuje, je jeho dvojúrovňové kontextové členění. Po vyhledání dané položky po najetí kurzorem myši v druhém okně rovnou zobrazí nejčastěji využívané doplňující možnosti.
Okno navigačního řádku může uživatel zapínat a vypínat pomocí klávesové zkratky Ctrl + F2 nebo z lišty nástrojů pod volbou „Pomůcky". Po updatu na verzi PREMIER system X5 je funkce standardně zapnuta. Navigační řádek zůstává vždy nahoře nad ostatními okny tak, aby byl stále k dispozici.
Další inovované funkce nové verze systému PREMIER X5:
- Navigační řádek a inteligentní vyhledávání pro podstatné zrychlení práce.
- „Nalepovací" poznámky pro přehledné úkolování s termínovou výstrahou.
- Propojení s IP telefony.
- Modernizace přehledů controllingu, pohledávek a závazků.
- Rychlý start s možností automatického výpočtu nejdůležitějších přehledů ihned po spuštění.
- Nástroje pro přehlednější práci v týmu a procesní řízení.
- Možnost exportu dokumentů do jednoho souboru s více jednotlivými listy (např. pro rozvahu, aktiva-pasiva, výkaz zisků a ztrát apod.).
- Dalších více než 100 novinek a vylepšení.
Vybrané moduly PREMIER systém:
- Účetnictví, Ekonomika, Homebanking,
- Partneři, Fakturace, CRM,
- Work-flow,
- Zakázky, Servis, Projekty,
- Evidence majetku, Doprava,
- Dáňová evidence,
- Zemědělství, Zvířata,
- Výroba, Řízení a plánování,
- Sklad, Nákup, Prodej, E-shop, EDI,
- Mzdy, Personalistika, Zdroje